زنده شدن پس از مرگ تا قبل از قيامت با آب نطفه تناسل 2

انسان در حدود چهار ماهگي روحش به مادرش فرستاده ميشود تا در دنيا امتحان شود و اين بارها و تا قيامت ادامه دارد

زنده شدن پس از مرگ تا قبل از قيامت با آب نطفه تناسل 2

۷۴ بازديد


 

 

 

بنام خداوند بخشاينده و مهربان

 

در سوره 84 قرآن سوره الانشقاق مطرح شده ( هركس را در روز قيامت نامه ي اعمال را به دست راست بدهند آنكس بسيار حسابش آسان است و اما آنكس كه نامه ي اعمالش را از پشت سر بدهند او بر هلاك خود آه و فرياد و حسرت بسيار كند كه او ميان آشنايانش بسيار مسرور بود و گمان كرد ابدا باز زنده نخواهد گشت (چه براي قيامت و چه براي قبل از قيامت گمان كرد) ، بله خداوند به احوال و حالتها و اعمال او كاملا آگاه است چنين نيست كه گمان كند (زنده نميشود پس از مرگ حتي در دنيا)

قسم به شفق و روشني اول غروب، قسم به شب و آنچه در او گرد آمده (و به هم بازگشتند پس از، از بين رفتن) و قسم به ماه هنگاميكه تمام فروزان شود (منظور بازگشت شفق، غروب ،شب ،ماه تمام فروزان بعداز ، از بين رفتن است در دنيا )

و قسم به اين امور كه شما احوال گوناگون و حوادث رنگارنگ خواهيد داشت ( منظور از احوال گوناگون و حوادث رنگارنگ اين است در منظور نظر كه آدمي هم همانند شب ، شفق ،ماه ، در دنيا پس از ، ازبين رفتن باز به وجود مي آيد به صورت جسمهاي مختلف و حوادث رنگارنگ و زمانها و عصرهاي مختلف براي هر روح و يا تمام جسمهاي روح و تمام روحها كه خلق شدند به همين صورت جسمها پس از، از بين رفتن باز بوجود ميآيند

 

در آيه 19 اشاره شده است كه قسم به اين امور كه شما احوال گوناگون و حوادث رنگارنگ خواهيد داشت چرا به توانايي عدالت خداوند ايمان نمي آوريد چرا آيات قرآن را كه مي خوانيد قبول نمي كنيد و سجده ي حق نمي كنيد آنهايي كه تصديق كردند توجه كنند شما احوال گوناگون و حوادث رنگارنگ خواهيد داشت با توجه به محدود نبودن در تفصير قرآن براي درستي ها ، يك روح بايد در تمام  حالتها باشد تا در آن حالت امتحان شود تا وقتي كسي به جهنم رفت نگويد اگر به من وقت مي دادي من خوب مي شدم يا اگر من جاي آدمي بودم كه اطرافيانم خدا پرست بودند من هم آدم خوبي مي شدم و آن كساني كه به بهشت رفتند به حق رفته باشند و شياطين نتوانند بگويند خدا در حق ما ظلم كرد بلكه بدانند خودشان در حق خود ظلم كردند فرصت از طرف خداوند بزرگ عطا مي شود و خدا بي نقص هستند واينگونه نيست كه كسي از خداوند عالم ، فرصت براي جبران بخواهد و خداوند عالم فرصت ندهند و اين فرصت تا روز قيامت ادامه دارد 

 

در سوره ي 82 سوره ي الانفطار ذكر شده (هنگاميكه خلايق از قبرها برانگيخته شوند آن هنگام است كه هركس به هرچه كه از اول تا آخر انجام داده همه را بداند اي انسان چه باعث شد كه به خداي كريم و بزرگوار خود مغرور گشتي آن خدايي كه تورا از اول و عدم بوجود آورد به صورتي تمام وكمال بياراست و به اعتدال برگزيد و

 حال آنكه به هر صورتي كه بخواهد توانايي خلق كردن را دارد ،

 چرا او را تكذيب مي كنيد البته نگهبان ها براي مراقبت احوال و اعمال شما مامورند كه آنها نويسندگان اعمال شما و فرشته مخلص خدايند شما هرچه كنيد از اول تا آخر(از اولين جسم روح تا آخرين جسم روح، در مورد همه روحهاي بشر) همه را مي دانند نيكوكاران عمل، در بهشت و بدكاران جاهل، در آتش عذاب جاي دارند

حتي يك معلم جاهل هم يكبار از شاگرد خود كه حق تحصيل دارد امتحان نميگيرد كه مشخص كند ميتواند قبول باشد يا رد

حال شما خداوند عادل و مهربان و قادر مطلق و داناي حكيم را تصور ميكنيد به اشرف مخلوقات فقط يك بار فرصت امتحان شدن آنهم به شكل محدود و در بيشتر بشر به صورت رنج و سختي و جهالت و بعضي از بشر به صورت كامل امتحان ميگيرند

چنين نيست بشر كافر ، طبق سوره يس آيه12كه تمام اعمال گذشتگان و آيندگان روح شما را همه در نامه اعمال ثبت و به شمارش آورده ايم و براي هر كدام از روحها بايد اين حكم سند باشد وچون تعداد حساب رسي براي حتي يك روح زياد است ثبت شده و به شماره ميآيد وگر نه اين بود كه در قيامت هر روحي با يك جسم با در نظر گرفتن قدرت خداوند براي عدالت ثبت نگاشته شده از گذشتگان و آيندگان لازم نبود ولي بدانيد عدالت خداوند يعني اينكه در قيامت هر روحي چند جسم امتحان شده داشته باشد به صورت نامحدود در دفعات و باز توجه كنيد خداوند روح نامحدود است قرآن هم به صورت نامحدود نازل شده است نگاشته شدن نامه اعمال براي چندين جسم براي يك روح است

 

و نامه اعمال يك روح، به گذشتگان و آيندگان روحهاي ديگر ربطي ندارد گناه و ثواب هر روحي براي خودش است و اگر اينگونه در نظر بگيريم كه هر روحي يك جسم داشته باشد خداوند عادل اعمال گذشتگان و آيندگان را در نامه اعمال يك روح كه يك جسم داشت نمينويسند و جسمي كه مرد ديگر اگر آيندگاني نداشته باشد چه چيزي در نامه اعمال آيندگان ثبت شود اعمال ديگر روحها كه به عمل يك روح ربطي ندارد مگر اينكه آن روح برايش جسمهايي در آينده زنده شود با آب نطفه 

 

درسوره ي 81 قرآن سوره ي التكوير ذكر شده هنگامي كه روحهاي بشر به عرصه ي قيامت محشور شوند و هنگاميكه نفوس خلق همه با همجنس خود در پيوندند و هنگاميكه از دختران زنده به گور شده بازپرسند وهنگاميكه نامه اعمال خلق گشوده شود و آتش دوزخ را سخت بيفروزند و بهشت را به اهلش نزديك سازند آن هنگام هر نفسي در آنجا هرآنچه از دنيا برخود حاضر كرده همه را بداند چنين نيست قسم ياد ميكنم به ستارگان باز گردنده (كه بعداز رفتن باز برميگردند كه به گردش آيند گويي زنده شوند) و در مكان خود رخ پنهان مي كنند( در دنيا وجود دارند ولي گويي ميروند) قسم به شب تار (بازگردنده ) هنگاميكه روي تاريك گرداند و قسم به صبح روشن (بازگردنده ، زنده شدن و مردن) وقتي كه دم زند كه بعداز رفتن شب و روز باز برميگردند توجه كنيد انسان هم مانند صبح مي ماند و به هنگام مرگش همانند شب مي شود و روز شدن مثالي است براي شباهت زنده شدن پس از مرگ ،شب واين چرخش مرگ و زنده شدن تا به قيامت براي جسم و روح ادامه دارد

 در آيه 7 ذكرشده هنگاميكه نفوس خلق همه با هم جنس خود در پيوندند آيه نسخ شده و فقط به قيامت مربوط مي شود دختران زنده به گور شده مربوط به قيامت آتش دوزخ و بهشت مربوط به قيامت و وحوش هم به عرصه ي قيامت منظور بعد از قيامت است

 توجه كنيد منظور نفس هاي خلق همه با هم جنس خود در پيوندند يعني جسمها ي يك روح همه با هم مرتبط وبا هم در پيوندند و با هم اعمالشان سنجيده ميشود تا مقام روحي كه در آن جسمها امتحان شده بود مشخص شود و هيچ ربط مستقيم به همجنس گرايي دنيوي ندارد چون منظور براي بعد از قيامت است

چنين نيست كه اين كلام بي ربط باشد كه همانا قرآن كلام رسول بزرگوار  جبرئيل است فرمانده فرشتگان و امين وحي خداست و رسول  شما هرگز ديوانه نيست  ( جبرئيل قر آن را به ذهن رسول ميرساند)

و رسول ، امين وحي ، جبروئيل را در افق اعلاي مشرق درست مشاهده كرد و اين رسول شما بر وحي از عالم غيب بخل نمي ورزد ( به همه ميگويد كه حق چيست )و قرآن او هرگز گفتار شيطان مردود نيست (و هرگز دستور به غير خداپرستي و شرك نمي دهد و مشخص كننده قدرت و عدالت و محبت خداوند است)

 

  پس شما به كجا مي رويد (براي هدايت شدن) اين قرآن عظيم جز پند ونصيحت اهل عالم هيچ نيست تا هركه از شما بندگان بخواهد راه راست پيش گيرد و شما كافران راه حق را نمي خواهيد مگر خداي آفريننده ي عالم بخواهند( به شما راه راست را نشان دهند و شما را هدايت كند)

در سوره ي 80 قرآن سوره ي عبس ذكر شده كه اي كشته باد انسان چرا تا اين حد كفر و سرپيچي و تكذيب حق مي ورزد از چه چيز خلق شده است از آب نطفه، خداوند خلقتش فرمود پس راه را براو سهل و آسان گردانيد و راه را با آيات و كتب براو مشخص گردانيد آنگاه او را بميراند و به خاك قبر سپرد و سپس هرگاه خواهد باز اورا از قبر برانگيزد چنين نيست (توجه كنيد واژه ي چنين نيست همان معني سوره ي عبس يعني بيهوده بودن خلقت انسان فقط براي يك بار است چنين نيست بشر كافر كه شما بعد از مرگ زنده نشويد) چنين نيست آنچه خدا امر فرمود( كه به دنيا وارد شويد و در آن بميريد و از آن زنده شويد تا كه در صور دميده شود و تا قيامت شود، براي كمال آموزش و امتحان لازم است) را بجا نياورند

(زنده ميشود پس از مرگ در دنيا تا قبل از قيامت همانند گياهان كه با آب زنده ميشوند پس از مرگ)

آدمي به قوت و غذاي خود به چشم خرد و عقل بنگرد كه ما آب باران را فرو ريختيم آنگاه خاك زمين بشكافتيم و گياهان مرده را زنده كرديم توسط آب باران و طبق آيه 19 آدمي را از آب نطفه خلق كرديم اين شباهت انسان و گياهان پس از مرگ است در دنيا با آب زنده شدن )و حبوبات براي غذا برويانيديم باغ انگور و نباتاتي كه هربار كه ببرندشان و قطع كنند باز برويند 28 بعد ازمرگ در دنيا زنده مي شوند

 اين هم شباهت انسان و گياه است وقتيكه بميرند باز برويند در دنيا و چون اشاره به باغهاي دنيوي دارد اين زنده شدن انسان همانند گياه در دنيا هم اتفاق مي افتد و درخت زيتون و نخل خرما و باغهاي پراز درختان كهن انواع ميوه ها و مراتع تا شما آدميان و حيوانات شما از آن بهره مند شويد

توجه كنيد تفاوت در گياهان در دنيا شباهت دارد به تفاوت در انسانها در دنيا

بعد از مرگ باز برويند و زنده شوند بعد از مرگ تا آنگاه كه آن صداي بلند به گوش همه ي خلق برسد منظور لحظه ي قيامت است يعني اين زنده شدن و مردن در دنيا تا لحظه اي كه صور اسرافيل دميده شود و قيامت شود و امتحانات تمام شود ادامه دارد و اشاره به باز بعد از از بين رفتن گياهان باز زنده شدنشان تا قيامت شود منظور اين است كه انسان پس از مرگ در دنيا پس از هر بار از بين رفتنش باز زنده ميشود در دنيا همانند گياهان تا آن صداي بلند به گوش همه خلق برسد و اين اشاره غير مستقيم است.

لطفا به بازگشت به دنيا پس از مرگ تا قبل از قيامت3 توجه كنيد

 


 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.